Marco de Leeuw van Weenen

A Tolnai Református Egyházmegye missziói munkatársa

CSS Menu Div Css3Menu.com

Header

Képzés pedagógusoknak

LINKDÁTUMHELY
A hittanokttás előfeltételei2023. szeptember 23.Nagybereg
Gondolatok református pedagógiáról2023. szeptember 22.Nagybereg

Szabályok a pedagógiai munkában2021. szeptember 24.Pécel
Határsértések a munkatársi közösségben2021. szeptember 24.Pécel

Erős közösség erős egyéniségekből2018. november 16.Madocsa
A megfoghatatlan tényező: a munkahelyi légkör2018. november 16.Madocsa
Csoportból csapat2019. december 7.Madocsa

Milyen lehetne a református pedagógia?2018. augusztus 27.Siklós

Miért, mit és hogyan játszik az óvodás?2018. március 2.Pécel
A hívőnek mi az, ami az óvodásnak a játék? (áhítat)2018. március 2.Pécel
A játszást is tanítani kell!2018. március 2.Pécel
Játék által is lehet tanítani2018. március 2.Pécel

A református oktatás történelmi háttere2017. szeptember 15.Dunaszentgyörgy
A református gondolkodás alapelvei2017. szeptember 15.Dunaszentgyörgy
A református életritmus: az egyházi év2017. szeptember 15.Dunaszentgyörgy

Gondolatok a szociális kompetenciáról2017. május 19.Pécel
A szociális kompetencia fejlesztése az óvodában2017. május 19.Pécel

Neveld a gyermeket a neki megfelelő módon (Péld 22,6)2016. április 22.Pécel
Hitbeli nevelés az óvodában2016. április 22.Pécel
Tablet használata az óvodában (vitaindító)2016. április 22.Pécel

A bibliai mentálhigiéné alapjai2015. március 13.Pécel
Szorongásról2015. március 13.Pécel
Megbélyegzésről2015. március 13.Pécel

Az értékrend szerepe a pedagógiában2014. március 14.Pécel
A református értékrend alapjai2014. március 14.Pécel
Értékrend és szabályok2014. március 14.Pécel

A keresztyén református pedagógus tisztsége2013. március 8.Bp-Rákoscsaba
Emberképről pedagógusoknak2013. március 8.Bp-Rákoscsaba