Marco de Leeuw van Weenen

A Tolnai Református Egyházmegye missziói munkatársa

CSS Menu Div Css3Menu.com

Header

Képzés pedagógusoknak

LINKDÁTUMHELY
Erkölcsi reziliencia (1)2025. március 28.Szatmárnémetipdf
Erkölcsi reziliencia (2)2025. március 28.Szatmárnémeti

Frusztráció felismerése2024. december 6.Szatmárnémeti
Frusztráció kezelése2024. december 6.Szatmárnémeti

A hittanoktatás előfeltételei2023. szeptember 23.Nagybereg
Gondolatok református pedagógiáról2023. szeptember 22.Nagybereg

Szabályok a pedagógiai munkában2021. szeptember 24.Pécel
Határsértések a munkatársi közösségben2021. szeptember 24.Pécel

Erős közösség erős egyéniségekből2018. november 16.Madocsa
A megfoghatatlan tényező: a munkahelyi légkör2018. november 16.Madocsa
Csoportból csapat2019. december 7.Madocsa

Milyen lehetne a református pedagógia?2018. augusztus 27.Siklós

Miért, mit és hogyan játszik az óvodás?2018. március 2.Pécel
A hívőnek mi az, ami az óvodásnak a játék? (áhítat)2018. március 2.Pécel
A játszást is tanítani kell!2018. március 2.Pécel
Játék által is lehet tanítani2018. március 2.Pécel

A református oktatás történelmi háttere2017. szeptember 15.Dunaszentgyörgy
A református gondolkodás alapelvei2017. szeptember 15.Dunaszentgyörgy
A református életritmus: az egyházi év2017. szeptember 15.Dunaszentgyörgy

Gondolatok a szociális kompetenciáról2017. május 19.Pécel
A szociális kompetencia fejlesztése az óvodában2017. május 19.Pécel

Neveld a gyermeket a neki megfelelő módon (Péld 22,6)2016. április 22.Pécel
Hitbeli nevelés az óvodában2016. április 22.Pécel
Tablet használata az óvodában (vitaindító)2016. április 22.Pécel

A bibliai mentálhigiéné alapjai2015. március 13.Pécel
Szorongásról2015. március 13.Pécel
Megbélyegzésről2015. március 13.Pécel

Az értékrend szerepe a pedagógiában2014. március 14.Pécel
A református értékrend alapjai2014. március 14.Pécel
Értékrend és szabályok2014. március 14.Pécel

A keresztyén református pedagógus tisztsége2013. március 8.Bp-Rákoscsaba
Emberképről pedagógusoknak2013. március 8.Bp-Rákoscsaba